Jan 4, 2013

More

More pencils.







































8 comments:

  1. oczka bardzo fajne :) i szkicyk ma moc.
    pozdrawiam!
    Betty
    betty-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. odniosę się do większości cudów jakie pokazujesz na tym blogu... jestem pod wrażeniem, człowieniu przy Tobie czuje sie jak przedszkolak, rozwala mnie to podwójnie zwłaszcza, że ja mam za sobą liceum plastyczne i mecze jeszcze studia wzornictwa, a zanim dorównam Tobie swoimi umiejętnościami to już zdążysz się wspiąć dwa razy wyżej... inspirujesz i mocno kopiesz moje ego, niestety nie potrafię przeanalizować swój warsztat i wziąć się za te przyśłowiowe podstawy bazując na tutorialach i twórzczości kolesi zza granicy... masakra, coraz to nowsze wrzuty powodują u mnie pełen zachwyt i podziw... proszę, nie odbieraj tego komentarza jako "lizanie tyłka" cciałem nieco podsumować jak postrzegam Twoj niewiarygodny postep i ostatnie prace... pozdrawiam, Piotr C.

    ReplyDelete
  3. Piotruś ja Cie doskonale rozumiem, bo kiedys sam sie tak czulem, trzeba sobie postawic jakis cel i go powoli realizowac. Ale nie ma tez z tym co przesadzac, pomalu byle do przodu.

    Musisz znalezc w sobie ta wewnetrzna motywacje to klucz do sukcesu, pozdrawiam i zycze samych arcydziel :)

    ReplyDelete
  4. Kopara opada ICE ... zgodzę się z Piotrkiem, myślę że niedługo bedziesz na poziomie LINRAN ;)

    ReplyDelete
  5. kurcze to co dodales jako edit poprostu miazdzy, sutki ma bardzo realnie wygladajace haha ;) no i ta poza.. pozdrawiam ! :)
    Betty

    ReplyDelete
  6. "edit" swieeetny, tez Painter? Fantastycznie wyszla ta dziewczyna, tez sie jaram sutkami ;))

    Pozdr ICE i jak najwiecej takich wrzut w tym roku! :)

    ReplyDelete
  7. pro cycochy :D

    ps. cina kupiła wczoraj chleb tostowy i wróciły wspomnienia o nieśmiertelnych tostach z żywiecką :D

    ReplyDelete
  8. Tosty moze i niesmiertelne ale moj toster udalo wam sie umsiercic :P

    ReplyDelete